Unique Branding Oy / shopunique

Verkkokaupan toimitusehdot

Viimeksi päivitetty 29.9.2021

Verkkokaupan tuotteita myy:

Unique Branding Oy, y-tunnus 2417608-6
Kullervonkatu 2, 60120 Seinäjoki
Puh. 040 848 7777
info@uniquebranding.fi 

Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta unique.shopunique.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jonka yhteydessä asiakkaalle toimitetaan myös peruuttamislomake ja -ohje. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Toimittaminen vaatii lisäksi puhelinnumeron.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilauksen hinnan
  • toimituskulut
  • tilatut tuotteet
  • maksutiedot
  • tilauksen peruutusohjeet.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun Unique Branding Oy:lle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti viikon kuluessa maksun vastaanottamisesta. Toimitamme tuotteita vain kotimaahan.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassa olevien hintojen mukaan. Lisätietoja pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta info@uniquebranding.fi.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaan tulee peruuttamisoikeutta käyttääkseen ilmoittaa peruutuksesta tai tuotteen vaihdosta jäljempänä ilmoitettuun palautusosoitteeseen (posti tai sähköposti) viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden vastaanottamisesta. Peruutuksen voi tehdä myös ilmoittamalla siitä tilausvahvistuksen liitteenä vastaanotetulla peruutuslomakkeella.

Mikäli haluat vaihtaa palauttamasi tuotteen toiseen tuotteeseen, palauta edellinen tuote näiden ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus.

Palautettava tai vaihdettava tuote tulee postittaa 14 vuorokauden kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä. Asiakas voi valita palauttamiseen käytettävän palveluntarjoajan vapaasti. Palautus on asiakkaan maksettava omakustanteisesti.

Tulosta tästä palautuslomake. Täytä ja lähetä se palautettavan tuotteen mukana seuraavan osoitteeseen:

Unique Branding Oy
Kullervonkatu 2
60120 Seinäjoki
Puh. 040 848 7777

info@uniquebranding.fi

Rajoitus peruuttamisoikeuteen

Asiakkaalla ei ole edellä kuvattua palauttamisoikeutta, mikäli tuotetta on muunneltu asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi, kuten yksilöidysti asiakkaan nimellä varustetut tuotteet.

Maksujen palautus 

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi, jota käytit maksamiseen, palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Huomaathan, että saatamme joutua tiedustelemaan tilitietosi palautusta varten erikseen.  Jos käytit maksuun PayPalia tai luottokorttia, palautus maksetaan Paypal- tai luottokorttitilillesi. 


Kuljetus ja vioittunut tuote

Mikäli kuljetuksessa on ilmennyt ongelma tai tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa tästä välittömästi osoitteeseen info@uniquebranding.fi tai puhelimitse p. 040 848 7777. 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut toimituksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio rahdinkuljettajalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Virhevastuumme määräytyy kuluttajansuojalain mukaisesti. Olethan meihin yhteydessä edellä ilmoittuja yhteystietoja hyödyntäen viipymättä, mikäli havaitset tuotteessa virheen.

Unique Branding Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Rekisteriselosteemme on saatavilla pyynnöstä, osoitteesta info@uniquebranding.fi. Unique Branding Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Mahdollisesti ilmenevät erimielisyydet pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua neuvottelemalla, voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen kuin otat yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).